lauantai 9. tammikuuta 2016

MyHair

Heip vaan kaikille :) ajattelin kerrankin tehdä vähän erilaisen postauksen ja näyttää teille hieman, millaisia hiuksia itselläni on ollut vuosien kuluessa. Kaikki kuvat ovat maks. 3 vuotta vanhoja, eli on ehtinyt vaihtuakin tyyli aika monesti :) kuvista puuttuu vielä liukuvärjäykset ja ihana granny, mutta en nyt löytänyt kuvia tähän hätään. Vuosien kuluessa olen huomannut, että vaikka kuinka värjäilen hiukset välillä vaaleiksi tai punaisiksi, palaan aina jossain välissä kuitenkin takaisin mustapääksi, heheh :D kuten kuvista varmaan näkeekin, olen vannoutunut pidennysten käyttäjä, ja omat hiukset onkin kärsinyt aikamoisesti klipsien käytöstä, mistä johtuen en olekaan nyt käyttänyt klipsejä yli puoleen vuoteen :) viimeksi käytössäni oli nuo mustat superpitkät ja superihanat sinettipidennykset, joita hieman välillä kaipailenkin ;) Nyt olen ollut reilun kuukauden ilman minkäänlaisia pidennyksiä, ja viimeisimmässä kuvassa onkin semmoiset hiukset mitkä minulla nyt on :) mitkä on sun lempihiukset näistä kuvista, ja mitkä haluaisit mulle takaisin? :)
Hyvää alkanutta vuotta kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti