torstai 14. tammikuuta 2016

1.Työssäoppimisviikko

Tällä viikolla alkoi mun ihka ensimmäinen työssäoppimisjakso, joka kestääkin nyt sitten 9 viikkoa, wihii :3 jännitin etukäteen jotenkin tosi kovaa, vaikka paikka ja parturi-kampaaja olivatkin jo vanhoja tuttuja, mutta nyt parin päivän jälkeen homma on alkanut luistamaan hyvin ja töitäkin on riittänyt tosi kiitettävästi! :) Oon saanut värjäillä ja leikkailla ja pestä ja föönailla, ja välillä kun ei oo ollut muuta hommaa, oon siivoillut kampaamoa oikein urakalla :) Ja vaikka päivien jälkeen oonkin ollut aika puhki, oon iltaisin vielä harjoitellut ripsipidennysten tekoa :3
Nyt mua kiinnostais saada luettavaksi samankaltaisia, tai ylipäätänsä kauneuteen liittyviä blogeja, joten jos itse kirjoitat semmoista tai tiedät jonkun kirjoittavan, linkkaa osoite mulle tähän! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti